در طول روز در قبرس شمالی، خدمات مینی‌بوس ارزان و مکرر بین تمام شهرهای اصلی وجود دارد. در قبرس شمالی مکان‌های زیادی برای کاوش وجود دارد و بسیاری از افراد در طول بازدید خود از شرکت‌های کرایه خودرو، ماشین کرایه می‌کنند. همچنین چندین شرکت گردشگری وجود دارند که خدمات حمل و نقل از / به فرودگاه ها و در سراسر جزیره را ارائه می دهند.

ترافیک در سمت چپ است و قوانین تقریباً مشابه بریتانیا در جزیره است. علائم راهنمایی و رانندگی بین المللی هستند. حداکثر سرعت 100 کیلومتر در ساعت است. وسایل نقلیه ای که وارد قبرس شمالی می شوند باید در بدو ورود بیمه شوند. کمربند ایمنی باید بسته شود.

مسافران مستقل می توانند وسایل نقلیه کرایه کنند، اتوبوس بگیرند یا تاکسی بگیرند. ، پیاده روی و دوچرخه سواری نیز گزینه های دیگر است. سیستم حمل و نقل در شمال به اندازه سیستم جنوب توسعه یافته نیست، و بهترین شرط شما در اینجا اجاره ماشین یا رزرو تور است.

برای کسانی که وسیله نقلیه ندارند، اتوبوس های شاتل وجود دارد که در سراسر شهر تردد می کنند (اتوبوس های عمومی و خصوصی علاوه بر خدمات شاتل دانشگاه). به غیر از اتوبوس، راه های مختلفی برای رفت و آمد در قبرس شمالی وجود دارد مانند کرایه ماشین، تاکسی و مینی بوس.

1/5 - (1 امتیاز)
اشتراک گذاری :

زهرا مهمانپرستAuthor posts

من زهرا مهمانپرست دارای مدرک لیسانس حسابداری هستم. از کودکی علاقه به نوشتن داشتم. طی سال‌هایی که مشغول به کار در زمینه‌ی مالی بودم، به کار ترجمه و خلاصه نویسی متون هم می‌پرداختم.زمانی که متوجه شدم پتانسیلم توی زمینه‌ی نویسندگی بیشتر از مسئله‌ی مالی هست، با یادگیری اصول و قواعد تولید محتوا یونیک، سئو، مقاله نویسی، کار با انواع قالب‌های سایت و … مسیر شغلیم رو تغییر دادم و الان نسبت به قبل خیلی خوشحال‌تر و موفق‌تر هستم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *