Northern Cyprus به دلیل آب وهوای مدیترانه‌ای ، امنیت داخلی و سطح بالای رفاه در زندگی ، در سال‌های گذشته سرمایه‌گذاران خارجی زیادی را به خود جذب کرده‌است و باعث شده تا بازار کار و اقتصاد کشور رونق خوبی بگیرد .

 این کشور پتانسیل‌های خوبی برای شروع کسب‌وکارهای پردرآمد دارد ؛ این کشور  با اینکه  دارای اقتصادی آزاد و مبتنی بر دولت خود است دستمزدهای بالا در آن توسط بانک جهانی تنظیم می‌شود .

کارگران بین‌المللی برای یافتن شغل در قبرس شمالی رقابت سختی پیش رو دارند .

ازآنجایی‌که مالیات در Northern Cyprus نسبت به سایر کشورهای منطقه مدیترانه ایی پایین تر است ، همگان در می یابند که این کشور مزایای نسبی نسبت‌به دیگر کشورها دارد .

اقامت قبرس شمالی

مشاغل با صرفه اقتصادی کم در Northern Cyprus کدام اند ؟

از آنجایی‌که Northern Cyprus یک کشور جزیره‌ای است ،  هزینه‌های مصرف انرژی مانند آب ، برق و سوخت بسیار بالا می‌باشد ؛ ایجاد واحدهای تولیدی یا صنعتی نمی‌تواند صرفه اقتصادی خوبی داشته باشد، به‌ همین دلیل واحدهای تولیدی و صنعتی بسیار کمی در قبرس شمالی مشغول به فعالیت اقتصادی هستند ؛ پس می‌توانیم بگوییم که مشاغل مربوط به واحدهای تولیدی و صنعتی در قبرس شمالی بسیار اندک هستند اما ، پتانسیل‌های سرشار دیگر این کشور برای فعالیت‌های اقتصادی جای این خلأ را پر کرده‌است .

نحوه اخذ اقامت همراهان متقاضی کار در

Northern Cyprus

افراد متأهل که خانواده‌دار هستند ، یعنی زن و فرزند دارند با رعایت شرایط و ضوابط زیر می‌توانند ویزای اقامت در قبرس شمالی را برای خانواده خود تهیه کنند :

  • گذر دست‌کم مدت یک‌سال از اقامت متقاضی کار در قبرس شمالی
  • داشتن ویزای کاری آن‌هم حداقل یک‌ساله
  • امکان تامین نیازهای افراد خانواده در قبرس شمالی

اگر قصد Migration to Northern Cyprus دارید ، اما در رابطه با شغل خود نیاز به مشاوره دارید ، از طریق واتساپ با ما در ارتباط باشید