آینده فرزندانتان را با Buying property در جزیره زیبای قبرس شمالی تامین کنید  .

Buying property در کشور Northern Cyprus همواره investment بسیار سودآور بوده است. امروزه با توجه به پتانسیل بالای Investment in Northern Cyprus، تعداد افرادی که میخواهند یک ملک ساحلی در این جزیره زیبا داشته باشند به طور چشمگیری افزایش یافته است. Northern Cyprus، یکی از سریع‌ترین بازارهای در حال رشد و سودآور در کل مناطق مدیترانه است. در سال های اخیر، تقاضا برای خرید ملک در Cyprus پنج برابر افزایش یافته است. چرا که در شرایط کنونی املاک قبرس شمالى از قیمت‌های بسیار مناسبی برخوردار هستند.  علاوه بر آن شرایط پرداخت اقساطی بلند مدت و بدون بهره، شرایط جغرافیایی و اقتصاد رو به رشد این کشور سبب جذب خریداران زیادی شده است. این کشور به عنوان سومین جزیره بزرگ مدیترانه‌ شناخته می‌شود و پنجمین کشور امن جهان است. بنابراین توجه بسیارى از سرمایه گذاران و خانواده‌ها را به خود جذب کرده است.

متقاضیان برای خرید پروژه های مسکونی در Cyprus 3 گزینه پیش روی دارند:

– خرید واحد های تکمیل و آماده

– خرید واحد های در حال ساخت

– خرید واحد های دست دوم (Resale)

شرایط پرداخت پروژه های مسکونی در Northern Cyprus:

– برای خرید واحد های در حال ساخت: 30% به هنگام امضای قرارداد –  40% تا زمان تحویل کلید – 30% اقساط دو ساله بدون بهره (البته برنامه زمان بندی استاندارد به این شکل می باشد اما کمپانی ها در زمان های مختلف سیاست پرداختی مختلفی خواهند داشت و یا آفرهای ویژه ای برای سهولت پرداخت خریداران در نظر خواهند گرفت)

– برای خرید واحد های تکمیل و آماده تحویل: 70% به هنگام امضای قرارداد –  30% اقساط دو ساله بدون بهره (البته برنامه زمان بندی استاندارد به این شکل میباشد اما کمپانی ها در زمان های مختلف سیاست پرداختی مختلفی خواهند داشت و یا آفرهای ویژه ای برای سهولت پرداخت خریداران در نظر خواهند گرفت)

– برای خرید واحد های دست دوم : عموما باید 100% هزینه ملک به صورت نقدی پرداخت شود (لازم به ذکر است در این مورد 5% مالیات منازل نوساز به دولت پرداخت شده است و معمولا واحد ها به صورت مبله تحویل داده میشود.)

در نظر داشته باشید با پرداخت قسط اول در پروژه های مسکونی امکان obtaining residence دائم خانوادگی، بازگشایی حساب بانکی، ثبت Home به نام خریدار وجود دارد. همچنین شایان به ذکر است تمامی ملک ها دارای سند قطعی و آماده تحویل می باشند.

Investing methods in Northern Cyprus »» Investment in Northern Cyprus

ما شما را در جریان آخرین اخبار ساخت و ساز قرار خواهیم داد

از محبوب ترین اخبار ما دیدن کنید

در خبرنامه ما ثبت نام کرده و مشترک شوید

ما به حریم خصوصی شما احترام می گذاریم و اسپم را تحمل نمیکنیم
[mc4wp_form]
en_USEnglish