اقامت قبرس شمالی

چگونه میتوانم اقامت قبرس شمالی را به دست بیارم ؟ در ادامه با ما همراه باشید :

اقامت قبرس شمالی چه مزایایی دارد؟

 

هر فردی زمانی که تصمیم به مهاجرت می گیرد، یکی از بهترین کشورها را بر حسب علائق، نیازها و شرایط جغرافیایی کشور خود و کشور مقصد انتخاب می کند.
به همین دلیل است که هر کدام از شرکت های مهاجرتی یکی از کشورها را برای شما مناسب می دانند.
در چند سال اخیر یکی از بهترین گزینه ها، اقدام برای اقامت قبرس شمالی است.
قبرس شمالی بخش شمالی کشور قبرس است که تحت کنترل کشور ترکیه قرار دارد.

به همین دلیل به آن قبرس ترکی نیز گفته می شود. موقعیت جغرافیایی آن نیز شرق دریای مدیترانه است.
به همین دلیل گاهی جزء کشورهای آسیایی و گاهی جزء کشورهای اروپایی به حساب می آید.
قبرس تابستان هایی گرم و خشک و زمستان هایی معتدل همراه با بارندگی دارد.
در پاسخ به این سوال که اقامت قبرس شمالی چه مزایایی دارد باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. موقعیت جغرافیایی مناسب نسبت به ایران: از آنجایی که این جزیره به ایران نزدیک است، در صورت مهاجرت به آنجا، رفت و آمد به کشور راحت تر است
  2. شباهت فرهنگی: تشابه فرهنگی مردمان قبرس به مردم ایران بیشتر از کشورهای اروپایی و آمریکایی است. به همین دلیل زندگی در آنجا راحت تر است.
  3. کم بودن نسبی هزینه های زندگی: هزینه های زندگی در این کشور نسبت به کشورهای اروپایی و آمریکایی کمتر است. به طوری که بسیاری از افراد آن را از نظر مخارج زندگی شبیه ترکیه می دانند
  4. زندگی نسبتا آرام: میزان استرس و فشار کار در این کشور بسیار کم و کنترل شده است. علاوه بر این از امنیت بالایی نیز برخوردار است
  5. هوای پاک: با اقامت قبرس شمالی، هوایی پاک و به دور از آلودگی، محیطی تمیز و به دور از کثیفی و چشم اندازی زیبا را تجربه می کنید
  6. سهولت ارتباط با افراد: زبان رایج در قبرس ترکی و انگلیسی است. علاوه بر این مردمانی خونگرم دارد که ارتباط با آن ها بسیار راحت است
  7. اقتصاد رو به رشد: سرمایه گذاری و مهاجرت به قبرس شمالی باعث رشد و تکامل می شود. چرا که این کشور در حال رشد است و اقتصاد سالمی دارد

09135811498

نحوه اخذ اقامت قبرس شمالی

اقامت از طریق تحصیل

اقامت از طریق خرید ملک

اقامت از طریق ثبت شرکت

روش هایی که برای اقامت کشورهای مختلف وجود دارد متفاوت است.
بنابراین پس از اینکه تصمیم به مهاجرت در کشوری گرفتید باید با روش های مناسب اقامت آنجا آشنا شوید و بهترین آن ها را بر حسب امکانات، شرایط و نیازهای خود انتخاب کنید.
اقامت قبرس شمالی نیز شرایط و روش های خاص خود را دارد که در ادامه با آن ها آشنا می شویم :

اخذ اقامت قبرس شمالی از طریق خرید ملک

خرید ملک و سرمایه گذاری در کشورهای مختلف از جمله روش های اخذ اقامت و مهاجرت است.
بنابراین اگر سرمایه قابل توجهی دارید می توانید علاوه بر خرید ملک در قبرس شمالی و حفظ سرمایه خود، نسبت به اخذ اقامت خود نیز اقدام کنید.
چرا که املاکی که در این کشور وجود دارند قیمت به صرفه و مناسبی دارند.
علاوه بر این این املاک روند رو به رشدی دارند و به راحتی می توانید پول خود را با خرید ملک در این کشور تبدیل به احسنت کرده و اقامت قبرس شمالی را نیز به دست بیاورید.
همچنین اگر نمی توانید قیمت خرید ملک را به صورت یکجا پرداخت کنید، می توانید از شرایط اقساطی آن استفاده کنید.
در چنین شرایطی می توانید تنها با پرداخت 30 درصد کل هزینه ملک، صاحب آن شده و سایر قسط ها را نیز به صورت بلند مدت و بدون بهره پرداخت کنید.

اقامت قبرس شمالی از طریق ثبت شرکت

در این میان افرادی نیز وجود دارند که سرمایه چندانی ندارند، اما صاحب کسب و کار خاصی بوده یا دانش کافی در یک رشته خاص را دارند. این افراد نیز می توانند یک شرکت ثبت کرده و نسبت به اخذ اقامت قبرس شمالی اقدام کنند.
برای ثبت شرکت در قبرس شمالی باید 50 هزار یورو در یکی از بانک ها بلوکه کنید و یک مدیر عامل و مسئول دفتر برای شرکت خود تعیین کنید.
مدیر عامل می تواند بین قبرس و کشورهای دیگر در حال رفت و آمد باشد. اما مسئول دفتر به دلایل شرایط حقوقی نمی تواند به راحتی از کشور خارج شود. مگر اینکه جایگزینی برای خود در نظر بگیرد.
اگر درخواست ثبت شرکت در قبرس شمالی را داشته باشید می توانید آن را به یک وکیل مناسب بسپارید تا طی یک یا دو ماه شرکتتان را با موفقیت ثبت کند.

اقامت قبرس شمالی از طریق ادامه تحصیل

همه ما در مورد دانشگاه های اروپایی و آمریکایی شنیده ایم و بارها ترغیب شده ایم اقدام به ثبت نام در یکی از آن ها برای خودمان یا یکی از نزدیکانمان کنیم.
اما باید بدانید قبرس شمالی
نیز سه دانشگاه دولتی و پنج دانشگاه خصوصی دارد که از نظر علمی بسیار پیشرفته است.
مزیت دانشگاه های این کشور این است که برای تحصیل در آن ها نیازی به آزمون های زبان مورد نیاز برای سایر کشورها را ندارید و پس از گرفتن تاییدیه از یکی از دانشگاه ها و قبولی در آزمون زبان آن ها، می توانید اقدام به ثبت نام و اخذ اقامت قبرس شمالی کنید.
همچنین امکان اخذ بورسیه 75 درصدی از این دانشگاه ها نیز وجود دارد.

اقامت قبرس شمالی

چرا شرکت مهاجرتی زیتون را برای مهاجرت به قبرس شمالی انتخاب کنیم ؟

همه ما زمانی که می خواهیم برای مهاجرت اقدام کنیم، احتیاج به افرادی متخصص و مورد اعتماد داریم تا در این زمینه به طور کامل ما را راهنمایی کرده و بهترین راه را جلوی پای ما بگذارند. همچنین بهتر است این افراد در اخذ اقامت نیز همراه و همیار ما باشند.
تمامی کسانی که زمان اخذ اقامت قبرس شمالی، شرکت مهاجرتی زیتون را انتخاب کرده اند، از صداقت متخصصان هنگام راهنمایی، همراه بودن آن ها در تمامی مراحل ( از انتخاب روش گرفته تا اخذ اقامت ) و تخصص آن ها صحبت می کنند.
خدمات شرکت و متخصصین ما عبارت است از :

  1. شما عزیزان می توانید در زمان های مورد نیاز با شماره 09135811498 تماس گرفته و مشکلات، مسائل و نگرانی های خود را با متخصصین ما مطرح کرده و بهترین راهنمایی را دریافت کنید
  2. کارشناسان ما می توانند بهترین راه را برای مهاجرت به قبرس شمالی، بر اساس امکانات و شرایط شما پیشنهاد داده و تا انتهای اخذ اقامت همراه شما باشند
  3. شما می توانید از کارشناسان ما بخواهید پروسه اخذ اقامت، ثبت شرکت، ثبت نام در دانشگاه و خرید ملک را به طور کامل در دست بگیرند
  4. در صورت نیاز نیز می توانید به نمایندگی های موجود در ایران مراجعه کرده و کارهای خود را به صورت حضوری پیش بگیرید
fa_IRفارسی